Saturday, August 15, 2009

UMNO!! KELUAR KAMU DARI BUMI ALLAH..!

[sumber: http://g-82.blogspot.com]

UMNO!! KELUAR KAMU DARI BUMI ALLAH.. !!

Harussani marah kepada orang yang pertikai perlembagaan Malaysia. Dia cakap, orang yang tidak suka dengan perlembagaan Malaysia, apa jenis bangsa pun dia, hendaklah dia keluar dari Malaysia.[sila klik]

Harussani itu mendakwa, sejak 52 tahun merdeka, negara ini aman dan makmur, waimma dalam dua tahun lepas, beliau sendiri mendakwa sebelum ini bahawa orang Islam telah murtad hampir puluhan ribu. Apakah wujud keamanan ketika itu??

Harussani kena fikir, Malaysia ini berada di atas bumi Allah. Justeru, hukum islam wajib dilaksanakan. Apa yang dapat dilihat adalah, sejak 52 merdeka inilah, UMNO tidak pernah laksanakan hukum islam. Masakan mahu laksanakannya, cita-cita kearah itu pun tiada.

Jika benar UMNO ada cita-cita melaksanakan Islam, sudah pasti polimik arak, polimik perlaksanaan hukum islam tidak akan berlaku seperti yang kita dapat lihat pada hari ini. Yang wujudnya adalah, sejak UMNO memerintah, sejak itulah rakyat semakin hari semakin tidak memahami Islam, malah mereka menolak Islam.

Disebabkan Malaysia berada dibumi, sedangkan bumi itu adalah milik Allah, sewajibnya UMNO sudah menggubal undang-undang yang wujud dalam perlembagaan Malaysia agar selari dengan undang-undang islam, malah Islam sudah menjadi agama yang memerintah.

Sebaliknya, sampai hari ini pun Islam tidak memerintah di Malaysia, waimma UMNO yang didokong orang melayu menjadi parti yang paling berkuasa di Malaysia. Ekoran itu, sewajibnya harussani tidak menyebut “keluar dari Malaysia” bagi rakyat yang tidak setuju dengan perlembagaan Malaysia, tetapi harussani sendiri perlu sedar bahawa UMNO wajar dihambat keluar dari bumi Allah, kerana UMNO tidak mahu melaksanakan hukum islam.

Jika Harussani juga menyokong UMNO, maka dicadangkan harussani buat bumi sendiri, dan keluar dari bumi Allah SWT ini.

Sekian

Wallahu ‘Alam